Google Ads

Google Ads

Hvad er Google Ads?

Google Ads er Googles annoncemulighed, og en målrettet måde, du kan få eksponeret din virksomhed og dine produkter. Allerede en time efter du har besluttet dig for at annoncere, kan du være synlig øverst i Google, der leverer omkring 90% af søgningerne i Danmark. Derfor vil det for de fleste være denne annoncemulighed, der har første prioritet. Søgemaskinen Bing har også annoncemuligheder, skal det siges.

Hvorfor Google Ads?

Tiltræk flere kunder

Uanset om du ønsker at tiltrække nye besøgende på dit website, øge onlinesalget, få telefonerne til at kime eller få kunderne tilbage for at købe mere, kan Google Ads hjælpe.

Annoncér lokalt eller globalt

Målret dine annoncer mod kunder i bestemte lande, regioner eller byer – eller indenfor en angivet afstand fra din virksomhed eller butik.

Fang din målgruppe på det rigtige tidspunkt

Din virksomhed bliver fundet af personer på Google, når de søger efter de ting, du har at tilbyde

Fordele for Google Ads

De fleste virksomheder i dag sætter deres lid til Google Ads, da det:

  • Giver forbindelse til kunder over hele internettet
  • Oger muligheden for at nå ud til relevante kunder på relevante websites over hele internettet.
  • Gør dig i stand til at målrette efter websitetype, målgruppetype eller anvende remarketing, dvs. annoncere målrettet efter mulige Kunder, der har besøgt dit website uden at købe.
  • Eliminerer gætterier i din markedsføring

Målbart, effektivt, fleksibelt

Google Ads viser, hvor mange personer, der lægger mærke til dine annoncer, og hvor stor en procentdel, der klikker for at besøge dit website eller ringer til dig. Med sporingsværktøjerne kan du endda se det faktiske salg, der genereres af dit website som direkte følge af annoncerne.

Google Ads

Indsigt døgnet rundt

Du kan se, hvordan dine annoncer klarer sig på et hvilket som helst tidspunkt ved at logge ind på din Google Ads-konto. For at hjælpe dig med at spare tid, sender vi også en månedlig oversigt, der viser alle de vigtigste tal og statistikker.

Stop, start, sæt på pause, test

Du kan justere dine annoncer, afprøve nye søgeudtryk, sætte din kampagne på pause og genaktivere, når du vil – alt sammen ganske gratis med Google Ads. Vi guider dig.

Annoncér lokalt eller globalt

Målret dine annoncer mod kunder i bestemte lande, regioner eller byer – eller inden for en angivet afstand fra din virksomhed eller butik.

Nå ud til den rette målgruppe på det rigtige tidspunkt

Din virksomhed bliver fundet af personer på Google, nøjagtig når de søger efter de ting, du har at tilbyde.

Sådan fungerer Google Ads:

Opret din annonce

Vi skriver en annonce, der fortæller, hvad du tilbyder og vælger derefter de søgeudtryk, der vil få din annonce til at blive vist i Googles søgeresultater. Til sidst angiver vi et dagligt budget.
Derefter er annoncen klar til at blive vist.

Din annonce vises i Google

Når folk søger i Google efter dine søgeord, kan din annonce blive vist over eller ud for søgeresultaterne.

Google Ads

Du får flere kunder

De klikker på din annonce og går til dit website, eller de ringer til dig direkte. Og det bedste er, at du kun betaler, når der klikkes på din annonce. Du betaler kun for resultater.

Ingen besøg, ingen gebyrer

Tilmelding til Google Ads er gratis

Du betaler kun, når nogen klikker på din annonce og besøger dit website eller ringer til dig. Med andre ord – når din annoncering har den ønskede virkning.

Fleksibel budgivning

Det er let at angive, hvor meget du er villig til at betale hver gang, nogen klikker på din annonce.
Og du kan altid ændre det senere.

Du vælger helt selv dit budget

Du bestemmer selv, hvor meget du vil investere. Begynd bare med et dagligt budget, som passer dig, og juster så hen ad vejen. Mange virksomheder får en god start med et budget på mindst 100 kr. til 200 kr. om dagen.

Enkle betalingsmuligheder

Du kan betale med et almindeligt kreditkort eller betalingskort (Visa, Visa Electron eller Mastercard) eller bankbetaling, hvis du foretrækker det.

Det er altid dig, der bestemmer

Vi låser ingen fast med en kontrakt. Du kan når som helst justere, afslutte eller sætte din kampagne på pause uden ekstra omkostninger.

Fuldt opdateret rapportering

Sporingsværktøjerne viser dig altid, hvad Google Ads leverer – websitebesøg, butiksbesøg, telefonforespørgsler eller tilmeldinger til nyhedsbrev.

Skal vi hjælpe dig med at vækste og gøre det bedre?

    Indtast dit navn*
    Indtast din e-mail
    Indtast dit tlf-nummer*
    Indtast din besked

    Ring